Äntligen fredag!

Nu jobbar jag iof imorgon, men det är skönt med fredag iaf!

Trodde nästan att jag och hundarna skulle blåsa bort förut när vi gick ner till stallet.. Jäklar vilken blåst det är! Är glad att jag hann hem innan spöregnet kom!

Snart så finns det ingen is kvar på vattnet nere vid slottet=)



Såg även massor med tussilagos nedanför slottet, men jag kom inte åt att fota hela det gula havet.. Men en liten knippe fick jag med!


Lite småtaskig kvalitet på bilden, den är tagen med mobilen. Glömde ju självklart kameran hemma när jag gick iväg..

Snälla lilla Moira uthärdade helt stilla när hovslagaren lyfte alla ben på henne. Trodde att det skulle vara mycket jobbigare för henne än det blev! Skönt att det gick bra! Men vi struntade i att lägga på skor på bakhovarna, för att undvika att banka och slå i hoven på det skadade benet. Så nu hoppas vi att hon inte blir ömfotad..

Mira och Hedda ligger och sover som små stockar=) Men snart kommer deras kompis och leker! Bra att hundarna kan roa sig så vi kan äta kladdkaka och dricka lite vin;)

Hmm.. Nu fick jag strömavbrott här hemma.. Jäkla blåst! Hoppas strömmen kommer tillbaka snart! Annars får vi sitta i mörkret och dricka vin och spela spel ;)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0