Ledig idag!

Men ändå vaknade jag vid kl 7 imorse.. Så då gick jag upp, satte igång en maskin med tvätt, gjorde en kopp te och sen satte jag mig med veckans engelskauppgifter. Det är skönt att jobba på med det när jag är ledig, så blir det inte så stressigt när jag kommer hem efter kl 18 från jobbet!

Så nu ska jag skriva en uppsats.. Jippi! Hehe

Har hunnit med en sväng till stallet, måste ju upp och mysa med Moira när jag är ledig=)

Hedda var sådär sugen på att följa med på promenad..


Moira fick komma ut i hage några timmar idag=) Hon var väldigt nöjd över det!







Nu är det dags för mig att skriva ner mina tankar om ' What do you think makes life important? '

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0