Mot stallet

Ska snart ta med hundarna, hostan och snuvan för att gå upp till stallet! Hovslagaren kommer till Moira idag. Ska bli spännande och se hur det går att sko henne idag.. Känns som hon kommer vara skapligt ostadig när det är dax för skoning på vänstra bakbenet.. Hon var strulig bara när jag skulle brodda ur henne. Så jag får nog agera stöttepelare för henne idag ;)

Men vi fick iaf ett positivt besked av veterinären!:D
Han tyckte hennes hälta hade blivit jättemycket bättre och självklart så haltade hon INGET i skritten när vi var hos vet. Men han trodde att hon hade brallat i hagen eller något sånt och benet var lite överansträngt i några dagar.. Men nu så ser allt så bra ut som det kan göra!

Nu måsta jag hoppa ur mina mjukiskläder och göra mig klar för stallet!

Ha en toppendag!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0