Lydnadsträning

Efter jobbet så tog jag Mira, hennes favoritleksak, massa frolic och klickern för att träna lite lydnad. Mira var väldigt peppad, men lite ofokuserad. Inte så konstigt kanske, jag har varit lite för slarvig med hennes träning på sistonde. Men vi körde bara lite kortare pass med täta avbrott och bara lite grundläggande så det gick bra iaf! Körde lite inkallning, inkallning med störning, fotgående och stanna.

Blev tyvärr inga bilder då kameran var stendöd..

Annars är det mest jobb och stall som gäller nu. Har även extraknäckt som flytt-karl hela veckan;)

Det verkar bli en lång kväll för min del ikväll, så jag kommer nog vara en zombie på jobbet imorgon.. Men sova kan man göra en annan dag;)

Nu kommer Mira med sin tugg-knut och tycker att vi ska leka lite, så nu går jag!

Ha en bra kväll!

Jaha, hur gör jag nu då? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0