Nyköping=)

Sitter hos mamma och Micke i Nyköping! Åkte med dom hem förut när dom var och hämtade Aros som jag har haft i helgen. Så ikväll har vi haft det lugnt och skönt, med en skogspromenad inklämd oxå=)

Imorgon ska jag åka till min bästa Alex! Vi träffas alldeles för lite nu igen, så imorgon ska vi ta igen lite tid! <3 Tänkte passa på att mysa lite med Millie oxå! Lilla söt-tjejen=)

Igår testade vi att trava Moira lite. Hon gick jättebra! Inte minsta antydan till hälta:D Äntligen! Så nu ska vi komma igång igen! Vi tänkte ta ut en massör för att kolla igenom henne och försöka få bort dom låsningar som finns. Sen kommer det bli lättare för oss alla!

Nu är det snart sovdags för mig, ska bara först.. ;)


Kommentarer
Postat av: Tove

Hoppas ni fick en mysig dag ihop!! Kram

2011-08-15 @ 14:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0