Städryck

Jag började dagen med en mycket välbehövd sovmorgon! Är ledig i 3 dagar nu=)

Fick ett ryck direkt när jag gick upp, började städa i sovrummet och kom sen på att jag skulle röjja ur hela min garderob! Jag tänker aldrig mer gnälla på att jag inte har några kläder eller skor efter dethär.. Eller, jo, det lär jag nog göra ;) När garderoben var tömd, urstädad och urtorkad så fick jag för mig att den var rätt mörk.. Så, fram med en burk med vit färg! Målade 2 av väggarna vita, så nu blev den ljusare=) Synd bara att jag måste vänta massor med timmar innan jag får lägga in alla kläder och skor igen=P

Nu ska jag hänga dagens andra maskin med tvätt, sen tänker jag gå ut och sätta mig i solen en stund! Lovely!



Ha en bra dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0