Shoppingtur!

Åkte med Malin till Norrköping, hon ville ha lite sällskap när hon skulle handla kläder. Men jag lyckades visst handla på mig lite jag med ;) Så nu har jag lite beslutsångest om vilken klänning jag ska ha imorgon. Får ta med båda och så får Sara hjälpa mig att välja!

Lisa har varit här och hämtat Hedda nu! Hon kommer nog vara världens mest bortskämda hund efter att ha spenderat en helg med Lisa! Haha! Mira ska åka hem till mamma och leka med Aros imorgon=)

Nu är jag färdigpackad för att åka till Nyköping. Det är bara blommorna som ska hämtas på vägen. Jag misstänker att jag inte får komma in om jag inte har dom med mig ;)

Hoppas alla får en supertrevlig midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0