Nu är det slut på lugnet

Nu börjar jag jobba på schema igen=) Från måndag jobbar jag igen! Börjar med 75%, skönt med lite mjukstart=P Speciellt när jag pluggar 75% oxå!

Det går över förväntan med pluggandet iaf! Engelskan går som jag trodde, men matten går mycket bättre! Trodde jag skulle ha mkt mer problem, men än så länge går det rätt bra!

Sitter och väntar på mina bröder nu, dom ska komma och födelsedagsfika! Josse fyller år på måndag, så då ville dom komma upp ikväll!
Igår hade vi lite folk hemma och firade lite! Blev en riktigt lyckad kväll!:D Mira och Hedda minglade runt för fullt och flörtade med alla och passade på att smyga sig upp i soffan ibland;)

Idag har jag köpt hem lite saker till Moira som kommer behövas nu.. Hon ska stå lindad på nätterna, så nattpaddar är inköpta. Hag-skydd till bakbenen är oxå införskaffat, hon måste ha sin skada skyddad i hagen, så hon inte riskerar att slå emot gaffelbandet och så har hon fått en Lick-It sten med äppelsmak, så hon har något att göra inne i boxen nu när hon måste vara inne så mkt i boxen.. Så håller vi tummarna för att det går åt rätt håll under de här 3 veckorna som veterinären sa att det behövde göra. Annars måste vi tillbaka och ultraljuda senor och sånt i benet.

Nu kom syster hem från stallet, så nu ska vi fixa till våra bröder som är här när som helst=)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0