Pelargoner,pelargoner och pelargoner

Efter att ha planterat ca 3800 st pelargonsticklingar på en dag så törs jag nog påstå att det inte kommer finnas en enda pelargon hemma hos mig denna sommar heller! Man blir lite less på dom;) Det har varit planteringsvecka på Ingvaldstorps, så under onsdag och torsdag så har vi planterat ca 23 000 sticklingar=P Men jag gillar planteringsveckorna, det är roligt att planta!


Hängpelargon-sticklingar. Bild lånad från odla.nu

Igår var det även t-shirt premiär! En fördel med att jobba i växthus, det blir varmt och skönt när solen lyser, även om det är lite kyligt ute=)

Mira är så sur på mig nu;) Hon anser verkligen inte att hon behöver banta! Vi är visst lite oense där! Haha! Det är tur att hon gillar att springa brevid cykeln, annars hade jag fått promenera till mina fötter trillade bort! Men nu får hon springa med alla vändor till stallet och så får hon följa med på promenaden med Hedda! Perfekt för henne=)

Nu ska jag gräva ner mig i min mattebok:( Jag hatar matte! Massor!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0