Snurrigt värre!

Idag är det verkigen rörigt i mitt stackars huvud! Så nu får jobb och plugg vara klart för idag! Blev mest engelska gjort idag, matten körde jag fast i.. Får ta tag i det imorgon igen, när jag får lite hjälp=)

Moira har iaf blivit mycket bättre under veckan=) Josse sprang med henne häromdagen och hältan har gått ner jättemycket! Så skönt <3  Så idag har hon fått gått ut i grushage. Moira var så nöjd och tackade Josse genom att rulla sig flera gånger;) Men det får man göra när man kommer ut efter en boxvila!

Hedda och Mira är sådär aktiva ikväll;)





Vilka vårkänslor man har fått nu! Äntligen är det slut på vintern! :D Vintern har sin charm, helt klart. Men våren är ju underbar! Sol, värme och ljusa kvällar, så härligt!

Nu vill Hedda och Mira ut sin sista runda för kvällen, sen är det god natt för våran del så jag orkar upp och jobba imorgon igen!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0