Vilken härlig dag!

Idag har det verkligen varit vår! Superhärligt!

Var inne till stan en sväng för att låna en bok på biblioteket och när man ändå var inne, så kunde man ju lika gärna passa på att köpa ett par nya vårskor;) (för jag hade ju inga innan=P)




Jag och Mira tog en cykeltur upp till stallet när jag kom hem, Mira ligger i hårdträning nu! Hon har visst blivit lite knubbig min lilla hund=P Så det måste vi råda bot på nu!


Var uppe och pussade lite på världens goaste mule=)


Sen var det bara att vända cykeln hemåt igen för att sätta sig och plugga igen... Men det är ju lättare att plugga när hunden är trött och jag har fått lite solljus på mig=)



Nu har mamma och lillebror precis åkt härifrån. Dom var uppe och firade lillasyster som fyllde år igår:D Nu börjar hon bli gammal;) Hon börjar samla på sig vuxenpoäng nu iaf! Nu kan jag få henne att äta andra grönsaker än bara gurka! Hon har även börjat laga mat och baka ibland! Inte illa! Idag gjorde hon snickerskaka! Mumma!



Ska nog gå och laga lite mat nu.. Börjar bli hungrig känner jag! Får bli korvstroganoff och ris idag! Sen måste jag nog räkna lite matte efter det... Ogilla.. Men det har gått bra hittills iaf!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0