ÄNTLIGEN!

Ikväll har jag gjort mitt slutprov i engelskan! Så nu är det äntligen slut och jag kan återgå till en normal vardag=) Så underbart skönt!

Jobbade till 18 idag, sen ner till Peter och Malin för att låna Malins dator. Hon var en räddare i nöden som lät mig låna den idag, så jag kunde göra provet! Tack snälla du! Cyklade ner dit, så Mira hann få lite motion idag iaf. Nu börjar hon bli sitt vanliga jag i kroppen igen!

Åkte till Nyköping i onsdags efter jobbet=) Jag och T hade bestämt att vi skulle åka till IKEA på torsdagen! Lovely! Men jag skulle ju inte ha något;) Haha! Det kan ju alla gissa sig till hur bra det gick för mig att hålla=P Men T handlade oxå mycket mer än vad han sa att han skulle, så jag var inte den enda iaf!

Innan vi åkte till Sthlm, så var vi förbi hos Alex & Ragge, för världens sötaste Millie fyllde ju 1 år! Stora tjejen nu! Och det är ju alltid lika roligt att träffa världens bästa Alex <3

Nu tänker jag sätta mig i soffan och göra absolut ingenting! Sova snart, upp och jobba imorgon.. Sen blir det en sväng till Nyköping och Oxelösund i helgen=) Bilder lär komma;) Ska ut en sväng med finaste hundarna, om dom bara orkar resa sig från sina bäddar! Dom snarkar gott ikväll båda två!

Ha det bra!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0