Fina Mira

Tog en promenad till stallet med Mira imorse innan jag började jobba. Visste att jag inte skulle hinna med någon ikväll, så då fick det bli en morgonpromenad=) Men fy vad fästingar det är nu! Plockade bort 4 st som kröp på henne direkt när vi kom in! Blä!



Inte konstigt att hon får fästingar när hon ska in överallt och kolla läget=P



Vi har en mysig väg att gå till stallet iaf=)


Igår gick jag och Josse ner med tjejerna till vattnet, supermysigt! Glömde självklart kamerna, men jag ska försöka sno några bilder av Josse;) Mira plaskade på i vattenbrynet, men Hedda hon simmade och simmade! Svårt att tro när man ser Hedda att hon inte har något emot att hoppa i sjön, men det gillar hon verkligen! Söta lilla Hedda!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0