Lilla Mira

Gick en promenad med hundarna förut, sen åkte jag ut till stallet. Tog en skrittur barbacka på Moira! Mys!

Jag har återigen insett att Mira är knäpp! Nu far hon runt som en tok i huset med en leksak i munnen ( en sködpadda med väldigt stora ben och liten kropp, ser jätteroligt ut med dom där 4 benen som spretar åt alla håll!) Hon morrar och gruffar, kastar leksaken runt sig, gör rävhopp på leksaken, springer runt och gör sig till, kommer och försöker få mig att ta leksaken och sen springer iväg innan och bara har allmänt fnatt! Lilla knashunden! <3

Fast nu har hon nog fått ur sig lite energi, nu tvärslockande hon på min ena fot=)



Nu tänker jag sätta igång en kanna med kaffe och laga lite mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0