Vill inte!

Såg nu när jag var ute med hundarna att några av mina grannar (och även i hus längre iväg) redan har tänt sina adventsljusstakar... För en som mig, som knappt än har accepterat att sommaren precis är över så känns detta väldigt deprimerande! Visst, det är jättemysigt med ljusstakar i alla fönster, utebelysning och sånt, men jag vill inte ha vinter och jul ännu! Jag vill ha mer sommar! Jag får väl snällt ställa fram mina adventsstakar på söndag... Även om jag hellre skulle vilja att det är juli istället för jul..

Bilden är tagen 3 december förra året. Tror ni vi har såhär mycket snö om 10 dagar?


Nu måste man ju börja planera inför julen och få ångest om hur man ska fira nyår! Köpa julklappar, jag kommer inte så långt med bara 1 julklapp.. Hitta en nyårsklänning, vilket jag iof redan har gjort men jag brukar ha en förmåga att ångra mig några gånger innan nyår väl kommer! Speciellt om man inte vet vad man ska göra innan man köper klänningen=P Omständigt detdär! Sen är det ju alltid den stora frågan, Vad fasen ska man göra på nyår då?!?! Just nu är det visst kryssning det pratas om! kanske kan vara kul!? Har aldrig varit på nyårskryssning förut, så det kanske är dags för det nu?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0