Ja...

Hade en jättehärlig morgonpromenad idag, med världens finaste Mira=)









Hade en jättebra f.m och e.m! Kvällen kan vi stryka... Men efter ett underbart samtal med Alexandra så känns det bättre iaf! <3

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag borde inte bli förvånad över ditt beteende längre, men jag gjorde misstaget att ge dig en chans till och tro att du hade ändrats... Dumt gjort av mig, men det är ett misstag som inte kommer upprepas! Människor som dig vill jag inte ha i mitt liv! Hoppas du en dag inser hur du beter dig mot dom du kallar för vänner och att du gör det innan du står ensam kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0