Jobbdags

Sitter och äter frukost. Ska snart till stallet och sen är det jobb som väntar! Känner mig extremt stark och laddad idag ;)

Önskar jag hade Miras energi på mornarna, hon far upp som ett skott ur sin Bia-bädd när mitt alarm ringer, sen är det full fart på henne! Hon springer som en toka när vi går ut, hon leker med sina leksaker (eftersom Hedda bara blir arg på Mira när hon försöker busa med henne..), hon vill mysa lite i förbifarten och har järnkoll på allt som händer Kan jag inte påstå att jag har på morgonen ;)

I månadskiftet så kommer vi flytta Moira till lösdrift igen=) Skönt för Moira och skönt för oss! Nu håller vi bara tummarna för att hon blir bra snart!



Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0