Underbart!

Idag när jag kom hem så hade Josse redan varit ute och gått med Mira i 1 tim och 40 min, så hon är lugn och mysig ikväll + att det stog kladdkaka och grädde framställt på bordet! Världens bästa syster! Sen tar hon Moira imorgon bitti, så jag får en sovmorgon:D <3

Eftersom det regnar och är bäcksvart ute, så gjorde jag lite mysigt inne. Har tänt massa ljus och så=)





Enda fördelen med hösten är att det är mysigare med massa tända ljus då än vad det är i juli.. Annars är jag inte mycket för hösten.. Men snart så kommer väl snön ;)

Imorgon är jag ledig, så då ska jag fixa lite med mina blommor ute, för det har jag visst inte gjort än=P

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0