Blogg-torka..

Det har varit lite bloggtorka över helgen.. Har haft massor att göra, så bloggen har blivit lite bortprioriterad..

I lördags firade Ingvaldstorps Häst & Fritid 1 år! Det blev riktigt lyckat! Alla loppisbord var bokade, alla hästar och hundar kunde gå med på modevisningen och det var MASSOR av folk:D Det var stressigt, men alla var superglada, så det var en så rolig och lyckad dag!


Jag och Moira efter våran 1a visning=P


Hedda var oxå modell:D

Josse gick som modell hon med, men med en annan tjejs häst, så jag vill inte lägga upp några bilder innan jag vet om hon tycker det är ok!

Efter jobbet så var vi ett gäng som åkte in och bowlade! Och jag förlorade inte!!! Första gången tror jag! Hahah! Men fasen va kul det är! Efter det blev det visst en liten krogrunda oxå! Hoppsan;)

Åkte hem till bästa Sara igår. Hon skulle handla lite blommor o så på jobbet, så då hakade jag och Mira med hem sen! Mira har lekt med sitt favoritbarn=)
På kvällen gick jag, Sara, Emmelie och hundarna en 45 min PW i Nyköping, så skönt! Motion och lite skvaller i ett;) När vi kom hem så blev det soffan med ett glas vin och ett kostymdrama i DVDn! Så som det ska vara=)

Vi hann med en 40 min promenad nu på morgonen oxå, hundarna fick röjja runt lite och bli av med lite energi ,så nu ligger Mira helt utslagen i sin Bia-bädd.

Tyvärr ligger promenadbilderna på mobilen och jag orkar inte leta reda på datakabeln just nu.. Har lite annat som ska fixas nu.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0