Jaha..

Ja, vad säger man... Tack för den, kanske!?! Men men, det är som det är...

Det är tur att jag har världens finaste vänner som alltid ställer upp och som muntrar upp mig!

Var i stallet och red förut, det finns inget bättre än en mystur på Moira när humöret inte är det bästa



Har haft en trevlig kväll, så skönt att tänka på lite annat just nu! Slippa vara arg och besviken en stund och bara få skratta och prata lite!

Nu sitter jag i soffan och slökollar på TVn med Mira brevid mig=) Hon är så nöjd när hon får ligga brevid mig i soffan och gosa lite! Världens finaste hund!

Imorgon blir det att åka tidigt till stallet, Moira ska få en genomgång nu när vi har börjat sätta igång henne! Skönt att göra en check och kolla så allt är bra och om hon har några låsningar/spänningar.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0