Småprat..

Nyss hemkommen efter en 60 min PW med Mira. Eller, jag gick och Mira for omkring som en liten tok i skogen! Haha! Blir lite arg på mig själv bara eftersom jag glömde kameran hemma.. Hon ser så rolig ut när hon får sina tokryck!

Jag hamnade i soffan nu och samlar ork för att ta en dusch och äta lite och Mira slockande under min säng.

Ikväll ska Josse medicinera Moira första gången och hon kommer få göra det själv=P Önskar nästan lite att nån kunde filma det åt mig, för jag misstänker att det kommer vara med medicin över Josse än i Moiras mun! Hahah! *evil* Men men, jag kommer ju få göra det själv imorgon, så jag lär ju märka då hur "snäll" Moira är.. ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0