Vimsigt värre!

Idag har varit en såndär dag då jag mest bara har vimsat omkring! Men jag hittade hem tillslut iaf!

I morse var jag som vanligt i stallet. Jag kommer ha en superkondis efter att cykla 6 km (minst) om dagen! Moiras allergireaktion har iaf försvunnit och benet ser snart ut som det ska! Äntligen! Imorgon blir det första ridturen på 3 veckor!

Va inne i stan en sväng idag oxå, köpte sista presenten till helgens födelsedagsbarn;) Så nu är jag redo för morgondagen!

Josse tyckte att vi skulle gå ut till stallet sen, så då blev det en ca 1,5 timmes PW! Hundarna tyckte det var väldigt kul att ösa runt inne i skogen, så nu ligger dom helt utslagna vid våra fötter=)

Jag och Josse var och tittade på valpar förut!Men nej, vi ska inte ha nån! Det är 3 dygn gamla wachtel/gråhundsvalpar.


Nu ska jag o Josse fortsätta med våran myskväll!

Ha det bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0