Sammanställning pågår

Håller på att sammanställa kundundersökningen som jag och den andra LIA-eleven har gjort under fyra dagar.. Tur att man först gör det jättekrånligt för sig, för att sedan, mitt i allt, komma på ett mycket enklare sätt att göra det på! Blir så trött på mig själv ibland ;)
Men snart är dagens skolarbete över för min del, ikväll är det Alcatraz som gäller! Kanske unnar mig en bit kladdkaka oxå!=)

Imorgon är det praktik, då kommer jag få in enkäten som personalen har fått fylla i, så då blir det mer sammanställning ;) Kul för mig! Haha! Tur det bara är halvdag på praktiken på onsdag och fredag, annars skulle det ha varit (ännu mer) stressigt att hinna få det klart till fredag kl 19, när det ska vara inskickat!

Ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0