Mira-träningar

I tisdags så kom Mira hem igen! Blev lite lydnadsträning på bruks på eftermiddagen med mamma och en tjej till. Eftersom det bara var vi där så passade jag på att ha Mira lös under träningen. Tränade inkallning, inkallning med ställande , fotgående och hopp. Mira skötte sig jättebra! Vi har ju verkligen legat på latsidan med träningen i sommar, det har bara varit promenader för oss.. Så det gick så mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra! 
 
Idag under våran sogspromenad så passade jag på att träna lite inkallningar och fotgående oxå, bara några små korta sekvenser, men det gick riktigt bra då med! Duktiga lilla vovven!
 
På fredag blir det nog bruks en sväng igen, hoppas jag hinner med dit=) Det är kul när det går så bra och nu kommer jag inte jobba några mer kvällar så nu har vi tid att hänga lite ute på bruks igen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0