Första flyttlådan

Nu har jag packat första flyttlådan ;) Det är några kvar att packa innan jag är klar..

Jag och Malin var ute på vår f.m promenad med hundarna förut. Så skönt väder, -10 och strålande sol! Underbart! Hedda håller givetvis inte med, hon ville inte följa med på nån vinterpromenad! Så hon gömde sig inne i hundburen som står i hallen för tillfället. (Den får inte plats i bilen just nu, Majhas alla saker bor där just nu..) Mira däremot älskar vintern! Hon far omkring som en tok! Haha!

Ska snart in till stan, göra några ärenden, titta på ny soffa, köpa en födelsdagspresent och sen tänkta jag "tvinga" med Josse in till Hembagaren och äta en semla! Måste köpa mat åt Moira oxå!


Bild lånad från www.aftonbladet.se

Ha en bra dag! Ut i solen och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0