Så härligt!

Trivs så sjukt bra i min lilla lya=) Det är en liten omställning att flytta från hus till lägenhet, men det känns så bra! Träffar mina vänner för en fika på stan, folk kommer bara förbi och hälsar på, inte en massa planerande och krångel. Lovely!

Mira har oxå kommit in i det nya nu, hon är inte alls orolig eller stressad:) Hon tycker nog att promenaderna är väldigt spännande! Hon nosar,nosar och nosar och nosar lite till! Sen kommer det massa andra hundar att hålla koll på, då blir det en paus i nosandet;) Balkongen är oxå väldigt spännande! Vi satt därute en stund igår och njöt av solen, det var uppskattat från Miras sida:) 

Igårkväll kom Sara förbi med hunden och karln i släptåg, sen kom J och så gick vi och Mira en promenad på 60-80 min runt Brandholmen! Supermysigt, precis intill vattnet och stjärnklart! Efteråt så gick vi upp till mig och drack te, åt vienetta-glass och skrattade! Mira och Sally intog sleep-mode på varsin filt under tiden.

Idag kommer det en tjej som kanske ska hjälpa till och rasta Mira några dagar i veckan när jag är i skolan:) Får se hur det går, håller tummarna för att det blir bra!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0