Idag är en sån dag..

...när man önskar att man inte hade klivit ur sängen när klockan ringde..

Fick gå upp tidigt för att åka in till stan. Skulle träffa en syo idag, men eftersom arbetsförmedlingen är så fantastiskt duktiga på det dom gör, så åkte jag ju in helt i onödan! Arb-förmedlingen sa att Syon hade drop-in tider, men icke! Så jag får ringa på måndag och boka en tid, för det kunde dom inte göra i receptionen idag för nästa vecka.. Utan det är bokning från vecka till vecka..

Tänkte då passa på att ringa CSN när jag kom hem. Men, nej, dom har stängt idag! Så inte ens telefon-kö fick jag sitta i! ;) Så nu får jag vänta till måndag med att få svar på alla frågor...

Råkade ha sönder en byrålåda förut, självklart klämde jag mig när jag skulle laga den!

Brände tungan på téet jag köpte idag för att kurera min rossliga hals.. Fast téet var väldigt gott iaf!=)

Behöver jag fortsätta?? Skitdag..

Tror Josse får rida Moira idag, för annars kan jag ju ge mig på att jag trillar av oxå ;)

Ikväll blir det hemmagjord pizza och ett glas vin med lite folk iaf, blir ett bra avslut på dagen iaf!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0