Bra start på helgen!

Blev en oplanerad utgång igår med Sara! En väldigt konstig, men sjukt rolig kväll blev det!

Upp imorse, ut med Mira i det härliga vädret (+12,5 i skuggan när jag gick upp!), sen var det bara att packa lite och göra mig klar, snart kommer åker vi (familjen) hem till Josse för att fira hennes födelsedag! <3 Jag och Mira blir kvar där tills imorgon, åker hem med andra halvan av familjen:)

Det enda tråkiga nu är att Moiras ben har blivit sämre..Så nu vill jag passa på att träffa henne så mycket som möjligt.. Det känns fruktansvärt, men vi hoppas fortfarande på att det vänder... <3 Moira <3

Ikväll blir det lite grillning och kanske en liten öl i solen ;) Får passa på nu när jag bor i lägenhet och inte kan grilla hemma!

Nu ska jag fixa det sista, snart kommer lillebror=)

Ha en underbar helg!


Finaste Moira under en ridtur i höstas=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0