Jag borde egentligen..

...plugga.. Motivationen rymde ut genom dörren ikväll! Satt några timmar igårkväll efter skolan, men idag flyter det inte lika lätt.. Fast samtidigt så är det ju ingen som ska vara klart imorgon, så det får nog vara för ikväll.. Vi påbörjade projektarbetet idag, så det har varit lite snurrigt och rörigt under e.m i skolan, så det är väl ingen energi kvar nu!? På f.m hade vi föreläsning av Mårten som är Ica-handlare här i Nyköping, riktigt intressant! Han var väldigt duktig och vi lärde oss en hel del!

Var ute och gick i nästan 1,5 timme förut med Jessica och Mira i det härliga vädret! Skönt att komma ut efter att ha varit instängd i ett klassrum hela dagen, är ju inte riktigt van att sitta still inne så många timmar varje dag längre=P Vi gick bort till Gumsbacken idag under våran stadsvandring=)

 
Lindbacke på håll. Där har man busat med hästarna några gånger ;)

Nu tänker jag däcka i soffan, har inte haft en lugn kväll sen...hmm...sen jag flyttade till Nyköping tror jag=P Men det är så roligt att vara på hemmaplan igen!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0