Oj Oj!

Det var värst vad det var dåligt med uppdateringar från min sida på sistonde!

Veckan som har varit har gått i stressens och sömnlöshetens teckan, så jag har inte riktigt orkat med..

Förra måndagen var nog den värsta dagen i hela mitt liv, dagen då Moira fick lämna oss.. Jag saknar henne konstant och tårarna rinner när tankarna på henne kommer..

Mira var hos veterinären igår och blev höftledsröntgad och imorgon ska hon in för att kolla patella och ögonlysas. Sen är hon redo för sin valpkull som uppfödaren ska ta på henne!

Nu är jag ute på den andra LIA-perioden, så tiden räcker inte riktigt till för allt jag skulle vilja hinna med.. Jag får försöka lära mig att planera och prioritera tror jag ;) Men det är kul att det händer mycket, det är ingen risk att jag har långtråkigt=)

Nu blir det plugg en stund, analys av Ica Maxi Specials affärsidé =)

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0