Varför gick jag upp imorse?!?

Idag är en sån dag när man inte ens skulle ha klivit ur sängen.. Konkurrentanalysen gick tack och lov bra att göra,men allt runtom..
Jag har tappat ett helt paket vindruvor i golvet (hemma som tur va!)(rackarns va många vindruvor det är i ett paket!!), alla typ 100 tröjor jag prövat idag i affärerna har setat konsigt,kliat,gjort att jag sett ut som ett lik, you name it.. Det har regnat typ hela dan när jag har cyklat stan runt,jag har rivit mig,målat mig med pennan,skitat ner min vita jacka, hittat jättefina skor som inte fanns i min storlek,huvudvärken jävlas osv osv..

Dagens bästa är mina supersköna mjukisbyxor jag hittade på stan:) love them! (och självklart godispåsen som står i skåpet) (men den talar vi tyst om:P) Tack Malin för en trevlig lunch oxå!

Nu blir det mat och sen film med hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0