Långpromenad

Nu har vi gått in på budgetering i skolan, så när man kommer hem därifrån så känner man sig lite lätt hjärndöd ;) Idag blev det först fika på Ohlsons brödbod (så mysigt fik!) med bästa tjejerna efter skolan, sen blev det en långpromenad med Mira.
 
Var så rastlös när jag kom hem, så vi gick ut och gick direkt. Tänkte först gå en runda som tar ca 1 timme, men under tiden vi gick så bytte jag väg hela tiden eftersom det var så skönt att få komma ut, så det slutade med att vi snurrade runt i 2 timmar istället! Så skönt! Mira gillade det oxå, gick lite nya vägar med massa lukter och hon fick ur sig lite energi! Nu ligger hon och sover så gott (brevid mig i soffan, ihopkrupen som en liten boll så jag inte ska se henne! Sötnosen!)
 
 
Bild från förra vintern, var inte riktigt fotoläge i mörkret och snöslasket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0