Tjejkväll!

Haft en supermysig kväll med tjejerna i Paradiset=) God mat, bastu, jacuzzi, prat och skratt! En underbar kväll helt enkelt!
 
Tidigare idag har jag tentapluggat.. Vilket alltså innebär att jag har städat, diskat, suttit i telefonkö för att få ordning på min router och gått en härlig långpromenad med Mira! Jag har iof sorterat iordning massa skolpapper och satt in i pärmen oxå! Pluggat däremot.. nja, inte jättemycket ;) Självdisiplin, vad är det?!? Haha! Ekonomitentan är jag iof inte så stressad över, känns som jag har skaplig koll på den och ledarskapstentan är bara en fråga kvar på, som jag har 3 dagar på mig att göra, så jag gör det imorgon istället! Haha
 
Nu hamnade jag i soffan och kikar på möbler och heminredning=) Är sugen på att göra om lite här hemma! Får se hur det blir, om jag kan få till det som jag vill =)
 
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0