Skön kväll!

Sitter i soffan och tittar på American History X. Väldigt bra film, men fruktansvärt grym..

Är klar med uppsaten, den ska bara skickas in imorgon=) Skönt! Så det firar jag med lite soff-häng!

Tog en promenad med tjejerna först, bort till skogsjön! Det är så mysigt därborta! Tog massa bilder, sen kom jag på att jag inte kan få in dom på datorn.. Min dator är inte hemma för tillfället och jag orkar inte hålla på och krångla för att få in bilderna på denhär datorn.. Ni får se bilderna en annan dag;)
Mira passade på att premiärbada idag=P Knashund! Hedda sprang fram och tillbaka på bryggan, hon var oxå bra sugen på att hoppa i! Tur att hon inte gjorde det! Haha!

Nu ska jag mysa ner mig med en kopp te och kolla på filmen!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0