Gårdagen

Igår vaknade jag strax innan kl 8 och tog en timmes promenad med hundarna direkt. Det var jättefint väder och skönt ute, så vi knatade på lite längre än jag hade tänkt först! Men varken jag eller hundarna hade nåt emot det=)


Mira "hittade" ett godis-träd

Världens finaste!


När vi kom in igen så satte jag igång att baka scones till Josses och min frukost! Blev så sugen på det! Kan ju säga att dom blev väldigt uppskattade iaf;)


Blev upphämtad efter frukost, hade lovat att hjälpa till att visa 9 valpar för valpköpare och sen få med dom till veterinären för besiktning. Men det är ju inte helt fel att få gosa med 9 supersöta valpar under en dag!



Alla valpar skötte sig jättebra, sov som stockar i bilen (trotts att det var första gången dom åkte bil) och skötte sig hos veterinären!

Idag har det blivit en promenad med hundarna, jobb i hästbutiken, en sväng till Moira för lite pyssel och nu tänker jag sätta mig i soffan med en kopp te!

Ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0