Ledig dag!

Idag har jag haft en välbehövd ledig dag! Sovmorgon, en stor kopp kaffe till frukost, städning, tvättande, hundträning, lite shopping och mathandlande har dagen handlat om..

Jag och Mira körde ett litet lydnadspass tidigare idag. Gick helt ok med tanke på att jag har slarvat lite med hennes lydnadsträning.. Men hon lyssnade fint och jobbade på lika glatt som alltid=)

Har extraknäckt som flyttgubbe under kvällen, tur att det var nån med som styrde upp allt;) Men det som skulle med ikväll kom nog med!

Jag har även lyckats bli ägare till 3 kattungar under kvällen=P Undrar hur det gick till!?!? Hahaha

Nu är det sovdags så jag orkar gå upp vid kl 6 imorgon!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0