Blixtar och dunder!

Gud vad det åskar ute! Nu har det iaf slutat regna igen, kom en riktig störtskur när jag stog i stallet. Men det är bra mörkt ute nu..

Har varit ute och ridit Moira=) Så mysigt att äntligen kunna ta en skogstur igen. Sen hade vi lite pyssel och mys innan hovslagaren kom och fixade till fossingarna på henne. Fick beröm för hennes superfina hovar oxå!:D

Jag hade tänkt att ta hundarna och gå upp i skogen för att plocka lite blåbär när jag kom hem.. Men jag tror nog att jag hoppar över det idag! Eller skjuter upp det till lite senare iaf=P

Nu tänker jag laga lite mat, sen måste jag motionera snabeldraken lite. Ville ju baka blåbärspaj idag.. Men jag kan nog hitta på något annat att baka om jag inte får tag på mina blåbär!

Ska nog engagera mig i att flytta över alla bilder från gamla datorn till den nya om det blir regnoväder. Sen kan jag äntligen kasta ut den gamla genom ett fönster (ett öppet såklart!), hoppa på den, dansa en ritualdans runt den, lägga en förbannelse över den och gå leendes därifrån! Nej,vadå, den datorn har inte strulat något för mig;)

Nej, nu kurrar magen.. Dags att göra nåt åt det!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0