Hösten har verkligen kommit..

Nu kan jag inte ignorera det längre.. Hösten verkar inte ge med sig och ge plats åt mer sommar.. Utan det är långkalsonger, halsduk, mössa, vantar, tofflor, fleecetröja (som jag iof älskar att ha på mig) och kängor som har fått ta plats härhemma.. Vill ha shorts och ballerinaskor igen!

Gick en promenad med hundarna tidigare idag. Gick upp på grusvägen som går upp så man ser sjön nedanför, en supermysig väg! I vanliga fall.. Idag såg jag ju knappt över till andra sidan eftersom det var så dimmigt! Man blir så ruggig av det här vädret! Sen är det så svårt att klä sig, för man håller ju på att frysa ihjäl precis när man går ut, men efter att ha gått en stund så blir det ju jättevarmt!

Josse tycker oxå att det är kallt nu, så Hedda har fått (yttligare) ett vintertäcke! Ett rosarutigt jättegulligt!Så Hedda har lite täcken på lager nu ;)

Var inne och veckohandlade förut, skönt att det är över för en stund iaf!

Blev risgrynsgröt och nybakade frallor till middag! Mumma! Lite påminnelse inför den stundande julen!

Nu tänker jag göra iordning lite glögg och äta pepparkakor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0