Hallu!

Har inte riktigt funnits någon tid att uppdatera här under helgen! Men nu så;)

Helgen i korthet: Katrineholm- Helsingborg- Danmark- Helsingborg- Danmark- Tyskland- Danmark- Helsingborg- Nyköping- Katrineholm =P Blev visst lite flängande, men jag har haft en toppenhelg=) Åkte med som sällskap på shoppingresa till Tyskland, handlade inte så mycket själv. Men lite är klart att man kom hem med;) 
 
 
Nu är vi redo för fest!Hehe


Helsingborg


Var och matade dessa små sötnosar idag=)


Sen var vi och klappade lite på dessa ulltussar! Så söta!

Imorgon är det jobbdags igen.. Skönt att det inte är så många timmar iaf! Sen ska jag olja sista omgången på utemöblerna, så jag kan sitta ute och njuta av solen! Mira ska även få en cykeltur, äntligen börjar hon bli normalviktig igen! Vi ska ju snart ställa och jag kan ju inte gå in med en köttbulle i kopplet;)

Hoppas alla har haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: mellis

var en trevlig resa puss puss

2011-04-24 @ 22:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0