Nu är det slut på lugnet!

Idag tog min "semester" slut, för nu har mina distanskurser dragit igång! Har börjat plugga matte b och engelska b, så jag kan söka det jag vill till högskolan=)


Så här kommer mitt liv se ut ett tag nu.. Plugg och jobb=P Kommer ha en spännande vår känner jag;)

Jag tog en paus i pluggandet för att åka upp till stallet och kolla till finaste Moira. Hon har fått boxvila nu, men det har inte hjälpt.. Så imorgon blir det att ringa veterinärklinik och boka tid för röntgen..

Fina Moira, dock en gammal bild.

Har även tagit årets första cykeltur med Mira! Lika bra att passa på när solen lyser, det är blå himmel och isfritt på grusvägarna!




Nu tänker jag ta kväll! Mira ligger vid mina fötter och sover sött, jag tänker nog titta på någon film=) Ska upp kl 6 imorgon och jobba, men ikväll ska det nog inte bli några större problem med att somna!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0