Ännu en dag!

Tiden går så sjukt fort! När man var liten och vuxna tjatade om det hela tiden så tyckte man ju bara att dom snackade skit och överdrev hela tiden! Men jag måste nog ge med mig och faktiskt hålla med.. Undrar om det betyder att jag oxå börjar bli gammal!?! Så fort som tiden går så är jag nog snart gammal om inte annat!

Slutade jobba kl 18 idag, ska bli så skönt att vara ledig imorgon efter att ha jobbat i 7 dagar! Synd bara att Moira ska ha medicin på morgonen, så sovmorgon är det inte tal om..
Eftersom det spöregnade när jag kom hem så blev det ingen promenad med Mira ikväll.. Så vi hade busstund inne istället=P Massa kamp och jaktlekar fick det bli! Det gillar lilla Myran! Så nu är hon nöjd och trött och har kurat ihop sig brevid mig i soffan=)



Har fått väldigt mycket gjort ikväll! Känner mig nästan lite duktig=) Imorgon har jag oxå massar att göra, men det kommer bli toppenbra efter! Då är det roligt=)

Nu ska jag fortsätta kolla på Desperate Housewifes och mysa med världens finaste Mira!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0