Härlig dag!

Har haft en riktigt skön dag idag! Sol, varmt och så har jag bara varit på såntdär härligt bra humör hela dagen!

Det är bara Moira som gör sitt bästa för att hela tiden hålla oss på spänn;) Igårkväll när vi kom ut till stallet så var hon alldeles svullen under hakan och mellan ganascherna.. Allergireaktion mot något... Det var kvar imorse, men såg mkt bättre ut iaf! Ringde veterinären ( 2 gången denna vecka) och han sa att det bara var att vänta ut o hålla koll på så att det inte blir värre!

Men efter stallturen så åkte jag in till stan och shoppade lite=) Årets första julklapp är nu inhandlad! Även en ny outfit till lördag! Sen mötte jag upp Josse, så gick vi en vända till och sen tog vi en fika.

Åkte tillbaka till stallet sen, medicinerade Moira och myste en stund!

När vi kom hem så var jag av någon anledning rastlös, så jag släpade med mig Josse ut på en springtur! Eller... Jag och Hedda sprang och Josse cyklade med Mira! Så nu är alla motionerade oxå!


Snart är det jul igen ;)

Ha en bra kväll!

Hoppas morgondagen blir lika bra som denhär dagen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0