Upp och ner

Första dagen på LIAn är avklarad! Känns riktigt bra! Verkar vara ett bra gäng att jobba med och jag var verkligen nervös i onödan! Idag har jag varit med och gjort bokretur, packat upp nya varor och sen har vi gått igenom jättemycket olika saker (vilket typ hälften sitter nu, men det kommer med tiden) och sen har det blivit en del småplockande oxå. 




Fick ett väldigt tråkigt och jobbigt besked ikväll... Det var verkligen oväntat och jag har nog inte riktigt tagit in det än.. Nu får vi bara vänta och se vad som sker, dom vet inte så mycket ännu, mer än att det inte ser bra ut... Håller alla mina tummar och tår för dig och för att du ska bli frisk

<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0