Shopping, träning, relax

Idag har jag haft en såndär jätteskön Johanna-dag!

Shopping på f.m, har uppdaterat höstgarderoben lite :) Nya kläder, skor, väska, sjal, smycken, m.m har inhandlats till den vanliga garderoben! Bara jacka kvar nu att hitta :) Även träningsgarderoben har förberetts inför hösten med långa träningsbyxor och en jacka. Till hundträningsgarderoben har en underbart skön Chevalier-fleece inhandlats för några dagar sen.

Nu är jag redo för hösten! Iaf klädmässigt, helst skulle jag ha sommar hela tiden! ;)

Tog en löprunda med Mira i släptåg förut, skönt att ha kommit igång! Verkar som jag får klara mig utan skador nu! *pepparpeppar* Sprang 4 km, sen blev det lite work-out efter det. Använder några olika träningsappar på mobilen med övningar, smidigt värre! Snart vågar jag visa mig på gymmet ;)

Kände att jag var värd att slappna av lite ikväll, så jag drog iväg till solariet :) Så skönt!

Nu blir det lite soffhäng innan det är sovdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0