Ledig dag!

Idag har jag varit ledig! Hade laddat i flera dagar för den här sovmorgonen! Så underbart att äntligen få sova ut lite! Men nej.. Jäkla byggjobbare som envist ska starta skyliften utanför mitt fönster kl 7... Snark..

Så då hann jag med tvättstugan och lite flyttpackning istället på förmiddagen :) Känns som det börjar bli mycket flyttlådor här nu..

Blev en glass i hamnen med en arbetskompis efter lunch, så gott! Sitta i solen, äta glass och snacka lite strunt, lagom en dag som denna!

Mira har varit på promenad och bus med sina kompisar idag, tack mamma för att hon fick följa med :) Då slapp hon lite pack-kaos iaf!

Nu är det 9 dagar kvar till flytt och 12 dagar tills jobbet börjar! Är lite lätt nervös nu! Men jag ser fram emot det massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0