Fullt ös!

Nu satte jag mig i soffan och halvdog lite..

Jobb 8-16 idag i charken, det är en väldigt rolig avdelning med jättegoa jobbarkompisar :) Verkar få mer och mer timmar där, så dom tycks vara nöjda med mig iaf! Inte dåligt ;)

Efter jobbet gick jag ner på stan och hämtade ut min cykel som har varit på lite lagning.. Äntligen har jag en fungerande cykel igen! Josse och jag gick en prommis med hundarna i solen oxå, innan det var dags för henne att åka hem igen.

Blev lite städning här hemma sen, dammat, dammsugit och diskat.. Välbehövt men usch så tråkigt..

Bestämde mig för att ta en löprunda i Ekensberg för att se om vristen höll efter allt ont jag haft i den.. Det gjorde den inte.. Körde lite intervaller med PW- långsam jogging, funkade iaf inte.. Så den får väl vila ett tag till.. Mira funderade på vad jag höll på med och varför hon inte fick springa i sitt vanliga tempo!

Eftersom jag blev sur på min vrist så mutade jag mig själv med lite gott såhär på kvällen, chokladmousse med vaniljvisp, hallon och kiwi! Sååå gott!

Nu tänker jag inte göra mer än absolut nödvändigt ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0