Nu är det krig!

Nu har jag startat ett litet personligt krig mot mitt godis-/socker-/kolhydratintag som är på tok för stort! Har alltid varit en godisråtta, men nu börjar det gå för långt! Så nu måste jag ta i med hårdhandskarna mot mig själv.. 

Jag vet att jag har en tuff tid framför mig, jag blir hemsk när jag inte får i mig mitt socker.. Förhoppningsvis behöver det inte ta jättelång tid innan mina värsta cravings är över! För dom är inte att leka med! Men nu är jag motiverad och har verkligen insett vad sockret ställer till med..

Så, nu kör jag! Inget godis och ett minskat intag på snabba kolhydrater tills dess att sockerbegäret har lagt sig! Heja mig!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0