Måndag igen.

Helgerna går så himla fort jämt! Hinner ju knappt med!

Idag har jag och Mira jobbat i hästbutiken=) Mira gillar att jobba där, det finns alltid goda hundben och godis där;)

Blev bjuden på middag av Malin idag, riktigt gott! Sen att jag slipper laga mat en kväll är ju bara ett stort plus oxå! Haha! Så nu har vi gjort upp lite planer för sommaren oxå=)
Jag slapp gå själv hem hela "långa" vägen i mörkret oxå, skönt det! Även om det bara är mobil-sällskap så blir jag lite mindre mörkrädd iaf=P

Nu hamnade jag i soffan, sovdags snart! Men Mira ville visst mysa lite först och det går ju inte att motstå!

Imorgon är jag ledig, så då blir det plugg, plugg och plugg.. En liten tripp till Moira ska jag nog hinna med oxå! Mysa lite!



Såhär såg min gräsmatta ut för ca ett år sen! Skönt att det har töat lite långsammare i år, så man slapp en sånhär översvämning på tomten igen! Men Mira uppskattade att hon hade fått en egen pool iaf;) Idag blommar det snödroppar där istället! Mycket bättre:D

Sov gott och ha en bra dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0