Tisdag..

Evigheter kvar till helgen..

Dagen i bilder=)


Idag kom det 37 vagnar med vår till Ingvaldstorp=)


Sen var inte alla buskar lika trevliga att ha och göra med ;)


Arbetsdagen avslutatdes med lita massage! Så nu är man skapligt mör i kroppen!


Sen hade Josse lagat middag när jag kom hem;)

Tack Malin för den supergoda kakan,te och väldigt trevligt sällskap! Det var en bra efterrätt! Haha

Nu ska jag krypa ner i sängen och kurera min feber och sprängande huvudvärk.. Massage när man är förkyld är kanske inte den bästa kombon=P

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Tove Hast

Härlig mmiddag med glass, maränger och kolasås! Såg mumsigt ut!

Men det är du ju värd som jobbar med feber!

Vilken underbar bild på magnolian!!!

Krya på dig och en stor kram från mig!!

Hoppas att Moira mår bättre i sitt ben! (Alex har skvallrat lite! =) )

2011-04-06 @ 10:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0