Uppdatering

Nu har jag visst varit lite dålig på att uppdatera.. Det har varit lite mycket de senaste dagarna.. Men nu är jag här;)

Idag slutade jag kl 16! Superskönt! Så när jag kom hem kände jag för att fixa lite ute. Så först planterande jag några vårblommor i krukor





Jag är visst lite sent ute med det men nu är det gjort iaf!

Sen fortsatte jag med att göra iordning i landet, väcka liv i kryddorna och städa iordning runt trappen. Mitt i allt kommer jag och Josse på att utemöblerna behöver slipas och oljas, så ut med dom! Vi hann nästan klart ikväll, men vi blev så hungriga så vi blev tvugna att sluta!

Nu har vi och tjejerna ätit och snart får vi besök! Trevligt=)

Tänkte lägga in lite bilder från förra veckans badpremiär, nu när jag har min dator igen och allt funkar som det ska;)







Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Leif

Kall Mjölk

2011-04-24 @ 21:26:54
Postat av: Anonym

Kall Mjölk

2011-04-24 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0